« Tilbage

Support

På denne side kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål fra IT-Jobindex' brugere og kunder.

Support for virksomheder

Virksomheder

Klik på spørgsmålet for at få svaret

Hvordan opretter jeg et login som firmabruger hos IT-Jobindex?

Læs, hvordan du opretter et login som firmabruger her.

Hvordan får jeg udvidet adgang til Jobindex som firmabruger?

Hvis du ønsker et udvidet login som firmabruger hos Jobindex, så du f.eks. kan se klikstatistik for firmaets jobannoncer eller kontakte flere CV'er pr. dag, kan du henvende dig til din kontaktperson hos Jobindex eller sende en e-mail til salg@jobindex.dk.

Jeg har fået ny e-mailadresse. Hvordan ændrer jeg mit login hos IT-Jobindex?

E-mailadressen og andre stamdata kan rettes ved at gå ind på "Din kundeside" og vælge "Ret brugerprofil". Brug derefter linket "Skift e-mail" for at skifte din e-mailadresse. Du kan også gå direkte til "Skift e-mail"-siden ved at trykke her.

Hvordan indrykker jeg en jobannonce hos Jobindex?

Læs om dine valgmuligheder for at indrykke en jobannonce hos Jobindex her.

Hvordan sletter jeg en jobannonce?

Du kan ikke selv slette en jobannonce hos Jobindex. Send en e-mail med et link til jobannoncen til annoncer@jobindex.dk, og skriv i e-mailen, at jobannoncen skal tages ned.

Hvordan retter jeg i en jobannonce?
  • Hvis der er tale om en Profilannonce, skal du sende en e-mail til annoncer@jobindex.dk med en oversigt over de ønskede rettelser eller henvende dig til din kontaktperson hos Jobindex.
  • Hvis der er tale om en GDS-annonce, skal du sende en e-mail til annoncer@jobindex.dk med en oversigt over de ønskede rettelser. Vi foretager dog kun mindre rettelser i GDS-annoncer, men kan alternativt slette jobannoncen. Du kan ikke selv rette i en GDS-annonce.
Jeg har indrykket en jobannonce hos Jobnet, som nu også findes i Jobindex' jobdatabase. Hvordan kan det være?

En jobannonce, der indrykkes hos Jobnet, bliver automatisk importeret af Jobindex til Jobindex' jobdatabase. Læs mere om Jobindex samarbejde med Jobnet.

Hvordan retter jeg i en jobannonce, som Jobindex har importeret fra Jobnet?

Hvis der skal foretages rettelser i en jobannonce, som Jobindex har importeret fra Jobnet, skal du få foretaget rettelsen hos Jobnet. Ændringerne vil normalt slå igennem hos Jobindex i løbet af få timer.

Hvordan kommer jeg i kontakt med IT-Jobindex?

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til IT-Jobindex' produkter eller priser.

Vores adresse er:

Jobindex A/S
Holger Danskes Vej 91
2000 Frederiksberg
Tlf.: 3832 3355
Fax: 3832 3350
E-mail: info@jobindex.dk
CVR: 21 367 087

Andre spørgsmål

Skriv til support@jobindex.dk, hvis ovenstående ikke besvarede dit spørgsmål.

Tilbage til support forsiden

Cookies på IT-Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra IT-Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.