« Tilbage

Support

På denne side kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål fra IT-Jobindex' brugere og kunder.

Support for jobsøgende - Jobagent

Jobagenter

Klik på spørgsmålet for at få svaret

Hvordan tilmelder jeg mig IT-Jobindex' Jobagenter?

Den bedste måde at tilmelde sig på er ved at søge efter jobannoncer. Når du har lavet en søgning som giver et fornuftigt søgeresultat, så kan du tilmelde dig ved at indtaste din e-mailadresse i feltet over søgeresultatet.

Det er muligt at oprette flere forskellige tilmeldinger.

Hvordan afmelder jeg e-mails fra IT-Jobindex' Jobagenter?

Hvis du ikke længere ønsker at modtage de daglige e-mails, kan du afmelde dig på Jobagent-siden. Bemærk, at du skal logge ind først.

Hvordan ændrer jeg min Jobagent?

Hvis du har en aktiv Jobagent, men ønsker at ændre søgekriterierne i din tilmelding, kan du gøre det på Jobagent-siden. Bemærk, at du skal logge ind først.

Jeg er tilmeldt en Jobagent, men jeg modtager ikke særlig mange jobannoncer. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du modtager få job, så er det fordi, dine søgekriterier er for specifikke.

Du kan se dine søgekriterier i bunden af de e-mails, du modtager. Tjek, om jobkategorier og områder er sat rigtigt op.

Typisk er det søgeordene, der giver problemer. Overvej helt at fjerne søgeordene, og brug kategorierne i stedet. Hvis du gerne vil bruge søgeord, så tjek dem for stavefejl, og tilføj flere søgeord.

Jeg er tilmeldt en Jobagent, men jeg har ikke modtaget en e-mail fra jer i dag. Hvad kan der være galt?

IT-Jobindex sender kun en e-mail til dig, hvis der er nye jobannoncer. Så hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os i dag, så skyldes det sandsynligvis, at der ikke er nogen nye job, der passer til dine kriterier.

Dog sender vi altid en e-mail om fredagen for at minde dig om, at du er tilmeldt.

Hvis du har en god og bred tilmelding, så bør der være nye jobannoncer alle hverdage. Hvis du ikke modtager din e-mail, så er det mest sandsynlige, at den bliver blokeret eller ikke kan leveres hos din udbyder.

Vi er tit ude for, at et spamfilter fejlagtigt blokerer vores e-mails, så tjek om dette er tilfældet.

IT-Jobindex udsender Jobagenter i løbet af morgenen, så normalt ligger den i din indbakke senest kl. 8. Tekniske problemer hos IT-Jobindex og de forskellige internetudbydere kan dog betyde, at du først modtager den i løbet af dagen.

Hvilke ugedage sender I e-mails med jobannoncer?

IT-Jobindex sender dig en e-mail alle dage, hvis der er nye jobannoncer.

Jobannoncerne fra Jobagenten passer ikke til min profil. Hvad kan der være galt?

Jobannoncerne fra Jobagenterne bliver udvalgt automatisk på baggrund af din tilmelding og afhænger f.eks. ikke af oplysningerne i dit CV hos IT-Jobindex. Oplysninger som køn, alder og uddannelse indgår derfor ikke i udvælgelsen af jobannoncerne.

Hvis du modtager jobannoncer, som du ikke synes passer til din profil, bør du derfor tjekke din Jobagent. Det gør du bedst ved at logge ind og klikke på Jobagenter og derefter vælge "Ret" på den Jobagent, du ønsker at rette. Du kan også klikke på overskriften for en Jobagent for at udføre den søgning, den er baseret på, så du kan se, om den finder de jobannoncer, du er interesseret i.

Hvis du stadig ikke mener, at jobannoncerne fra Jobagenten passer til din tilmelding, hører vi meget gerne fra dig på vores support e-mailadresse, som du finder nederst på siden under "Andre spørgsmål".

Andre spørgsmål

Skriv til support@jobindex.dk, hvis ovenstående ikke besvarede dit spørgsmål.

Tilbage til support forsiden

Cookies på IT-Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra IT-Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.