« Tilbage

Support

På denne side kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål fra IT-Jobindex' brugere og kunder.

Support for jobsøgende - CV-database

CV-database

Klik på spørgsmålet for at få svaret

Hvordan retter jeg min alder i mit CV?

For at rette din alder i dit CV, skal du gå ind på "Din side" eller "CV" og klikke på "Ret brugerprofil" øverst til højre på siden.

Derefter skal du vælge "Ret dine brugeroplysninger". Her kan du indtaste din fødselsdato.

Hvordan opretter jeg et CV?

Klik på "CV" i menuen for at oprette et CV hos IT-Jobindex.

Hvordan importerer jeg mit CV fra LinkedIn eller Jobnet?

Du kan kun importere dit CV fra LinkedIn eller Jobnet, hvis du ikke allerede har et CV på Jobindex.

Hvis du ikke har et CV, så får du muligheden for at vælge at importere fra LinkedIn eller Jobnet, når du vil oprette et.

LinkedIn
Når du vælger at importere dit CV fra LinkedIn, bliver du ført over på en side fra LinkedIn, hvor du skal godkende, at Jobindex må importere informationer fra din profil. Når du har accepteret dette, bliver du sendt tilbage til Jobindex og får muligheden for at udfylde nogle af de felter, der er i et Jobindex CV, men som ikke findes på LinkedIn.

Jobnet
For at importere dit CV fra Jobnet skal du bruge dit CV-nummer fra Jobnet samt det fornavn, du er registreret med. Hvis begge dele er korrekte, vil du bliver ført videre til en side, hvor du kan færdiggøre oprettelsen af CV'et.

Den hyppigste fejl ved import af CV fra Jobnet er, at fornavnet, du har angivet, ikke stemmer overens med, hvad der står hos Jobnet. Du kan se, hvad dit fornavn på Jobnet er, ved at kigge under "Mit CV". På den side er der en kasse med "Kontaktinformationer", og i den står der, hvad Jobnet mener, dit fornavn er. Hvis der står mere end ét navn i fornavnfeltet, skal alle navnene indtastes på Jobindex.

Hvordan ændrer jeg mit CV?

Hvis du allerede har oprettet et CV og ønsker at rette det, så skal du klikke på "[CV](/cv/ret)" i menuen. Du vil blive bedt om at logge ind, før du kan rette dit CV.

Hvordan sætter jeg mit CV online/offline?

Hvis du i en periode ikke ønsker at være jobsøgende, så kan du sætte dit CV offline. Når dit CV er offline, så vil det ikke dukke op, når firmaerne søger i vores CV-database, med mindre du følger firmaet.

Når du igen får brug for dit CV, kan du sætte det online. Inden bør du dog gennemgå det og opdatere det.

Klik på "CV" i menuen for at sætte dit CV online eller offline. Tryk på knappen "Sæt online", hhv. "Sæt offline" under dit CV.

Hvordan sletter jeg mit CV?

Vi anbefaler ikke, at du sletter dit CV. I stedet kan du sætte det offline, så du kan genaktivere det senere, hvis du bliver jobsøgende igen.

Hvis du alligevel ønsker at slette dit CV, skal du klikke på "CV" i menuen. Når du er logget ind, skal du klikke på "Slet CV" under "Nyttige links".

Hvis du vil slette hele din brugerprofil hos IT-Jobindex, skal du klikke på "Din side" i menuen. Når du er logget ind, skal du vælge "Ret brugerprofil" og derefter "Slet din brugerprofil".

Hvor kan jeg se, hvordan mit CV bliver præsenteret overfor virksomhederne?

Hvis du vil se, hvordan dit CV ser ud for virksomhederne, skal du logge ind ved at klikke på "CV".

Brug nu linkene "Vis CV på anonym form" og "Vis CV på personlig form" under "Nyttige links".

Hvorfor kan jeg ikke sætte mit CV online?

Før du kan sætte dit CV online, skal de obligatoriske oplysninger være indtastet.

Hvis du er logget ind og klikker på "CV" i menuen, kan du klikke på knappen "Gør dit CV færdigt" for at se, hvilke oplysninger, der mangler på dit CV.

Hvordan sender jeg et link til mit CV?

Det er muligt at sende et link til dit CV til eksempelvis en virksomhed, der er interesseret i at ansætte dig.

Klik på "CV" i menuen. Brug nu linket "Permanent link til CV" under "Nyttige links".

Jeg har modtaget en SMS om mit CV er blevet kontaktet. Jeg har dog ikke modtaget e-mailen. Hvad kan jeg gøre?

Hvis du ikke har modtaget e-mailen, skyldes det typisk en af følgende årsager:

  • Du har angivet en forkert e-mailadresse
  • Du har fået ny e-mailadresse
  • Der er forsinkelser hos din e-mailudbyder
  • E-mailen er røget i dit spamfilter
  • Der er en anden bruger som har indtastet dit telefonnummer ved en fejl

Uanset hvad årsagen er, kan du se kontakter til dit CV på "Din side".

Hvis henvendelsen ikke kan ses derinde, kan du kontakte supporten, gerne med det CV-nummer som er nævnt i SMS'en. Skriv til support@jobindex.dk.

Jeg ønsker ikke at modtage SMS'er fra IT-Jobindex. Hvordan afmelder jeg mig IT-Jobindex' SMS-service?

Hvis du har et CV hos IT-Jobindex - og du har angivet dit mobilnummer på din brugerprofil - sender IT-Jobindex en SMS til dig, når dit CV bliver kontaktet, eller når dit CV snart går offline.

For at afmelde dig IT-Jobindex' SMS-service, skal du gå ind på "Din side" i menuen. Når du er logget ind, skal du klikke på "Ret brugerprofil".

Derefter skal du vælge "Ret dine brugeroplysninger" og fjerne krydset i "Tilmeld SMS-service".

Jeg er blevet ansat igennem CV-databasen. Hvordan får jeg en gave fra IT-Jobindex?

Tillykke med dit nye job. :)

IT-Jobindex forærer en gave til alle, der har fået job via CV-databasen. Bemærk, at dette ikke gælder, hvis du har fået jobbet via en almindelig jobannonce.

Bestil gaven her.

Andre spørgsmål

Skriv til support@jobindex.dk, hvis ovenstående ikke besvarede dit spørgsmål.

Tilbage til support forsiden

Cookies på IT-Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra IT-Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.